poniedziałek, 15 lipca 2013

THE END

Z POWODU BRAKU KOMENTARZY ORAZ ZAINTERESOWANIA TYM BLOGIEM KOŃCZĘ GO NA CZAS NIE OKREŚLONY ILE WGL WRÓCĘ., BARDZO MI PRZYKRO, DLA ZAINTERESOWANYCH POLECAM BLOGA MOJEJ KOLERZANKI, TYM RAZEM FAN FICTION , TEŻ O HARRYM ... ;D BO KTO NIE LUBI HARREGO BAD BOYA HAHAHA DOBRA NIE WAŻNE ... DZIĘKUJE WAM ZA WSZYSTKO , CAŁUJĘ KAŻDĄ Z WAS Z OSOBNA, MAM NADZIEJĘ,ŻE KIEDYS SIĘ JESZCZE SPOTAKMY ;D POZDRAWIAM



JULS.



BLOG KOLEŻANKI : http://mystery-fanfiction.blogspot.com/
 

2 komentarze:

  1. Nieeee !!! Jest mi smutno :( Mam nadzieję, że wrócisz do nas, bo bardzo lubię Twoje opowiadanie. Trzymaj się jakoś. Ściskam, Maarit ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. heej Julaaa . nie koncz, nie warto. kiedy robisz duze przerwy mozesz stracic czytelnikow. jednak zawsze mozna zdobyc nowych nieprawdaz ? ja i osoba wyzej z toba jestesmy :) mozesz zareklamowac sie u mnie. osoby czytajace mojego bloga to w duzej mierze takze directioners :3 ja sama b.lubie chlopakow ;) zapewne ( mam nadzieje ) do niedlugo :3 xD

    OdpowiedzUsuń